
Jak nenaletět při výběru kosmetiky?
Také sis všimla, že drogerie jsou teď plné zelených lahviček?
Výrobci totiž pochopili, že zájem o přírodní kosmetiku vzrostl - a proto upravili vzhled výrobků tak, aby odpovídal trendu. Obsah jejich produktů ale často zůstal stejný - plný dráždivých konzervantů, syntetických parfémů a jiných látek škodících tobě i naší planetě.
V tomto minitréninku ZDARMA tě naučíme poznat, které produkty se za "bio a eko" jen vydávají, a ty tak už znovu nenaletětíš těmto marketingovým strategiím.
Chtěla bys...
Víme, jak náročné a zahlcující je vyznat se ve všech těch tajemných lahvičkách v regálech s kosmetikou, zvlášť když ve složení najdeš jen desítky cizích slov. Také nás z toho dříve bolela hlava.
Většina výrobců proto nesoutěží o peněženky zákazníků složením, ve kterém se nikdo nevyzná, ale vzhledem produktů a líbivými samolepkami jako "bez sulfátů" nebo "s vysokým obsahem Aloe Vera" či snad "95% přírodních složek".

Je ti to povědomé?
Rozmohl se nám tady takový nešvar - tzv. GREENWASHING je marketingová strategie, kdy se nás výrobci snaží přesvědčit, že jejich kosmetika je eko, bio a plná prospěšných látek, ačkoliv tomu tak třeba ve skutečnosti vůbec není.
VIDEO-PRŮVODCE ZDARMA
Jak nenaletět při výběru kosmetiky?
V tomto minitréninku ti vysvětlíme, jak greenwashing funguje a vezmeme tě na exkurzi do jedné z českých drogérií, kde si na tuto nekalou techniku posvítíme.
Tak abys mu příště sama nenaletěla 🙂
Je spousta fantastických značek, které zodpovědně vytvářejí kosmetiku plnou přírodních pokladů. Ty pak hýčkají nejen naše tělo a vlasy, ale také duši a dělají nám radost. Naučíme tě tyto produkty poznat 🙂